Ce se întâmplă cu organismul tău atunci când faci sport în timpul sarcinii

Sarcina este o perioadă foarte importantă, dar și foarte frumoasă din viața unei femei. Chiar dacă aduce cu sine schimbări majore în organismul femeii, atât la nivel muscular, hemodinamic, cât și metabolice, această perioadă nu trebuie să le împiedice pe viitoarele mămici să facă mișcare.

Însă, înainte de a merge la sala de sport, consultați-vă cu medicul dumneavoastră obstetrician-ginecolog. Acesta vă poate îndruma și sfătui ce exerciții ați putea practica.

exercitii-insarcinate-unica-sport   exercitii-insarcinate-unica-sport-1

Antrenamentele după metoda Unica îți vor da o stare de bine, îți va asigura un somn odihnitor, vei preveni sau ameliora constipația, te vor ajuta să te simți mai puțin stresată, vor crește activitatea sangvină și te vor elibera de endorfine, serotonină, dopamină și adrenalină, cunoscuți ca hormoniii fericirii, iți vei tonifica musculatura, iar articulațiile vor deveni mai flexibile.

exercitii-insarcinate-unica-sport-2

Practicarea exercițiilor fizice vor duce la creșterea nivelului de glucoză și oxigen necesar pentru făt, nou- născutul va avea o greutate optimă la naștere. Travaliul va fi mult mai ușor, va scădea intensitatea durerilor lombare specifice gravidelor, și la fel se va întâmpla și cu crampele. Vei reuși să scapi mai ușor de kilogramele acumulate în timpul sarcinii, să arzi mai multe și chiar să iți ții kilogramele sub control, iar recuperarea de după naștere va fi mult mai simplă.

exercitii-insarcinate-unica-sport-3  exercitii-insarcinate-unica-sport-4

Ne-am dorit să aflăm chiar de la graviduţele care practică antrenamentele pentru însărcinate după metoda Unica şi iată ce am aflat:

Tatiana frecventează antrenamentele Unica începând cu a cincisprezecea săptămână de sarcină: „Mă simt foarte bine după antrenamente, aștept cu nerăbdare zilele de luni, miercuri și vineri când avem antrenamente, unde mă încarc cu energie pozitivă, învăț din experiența altor mămici care au trecut deja printr-o sarcină, și ne împărtășesc și nouă din practica lor.”

Liuba Ungureanu practică exercițiile după metoda Unica de la șaptesprezece săptămâni, este la a doua sarcină și încearcă să nu lipsească de la niciun antrenament: „Și la prima sarcină am frecventat antrenamentele Unica și acum am revenit, pentru că îmi place să fac mișcare, eu nu mă simt bine dacă nu vin la ora de sport. Anume aceste antrenamente ne permit să avem o naștere mai ușoară și după sarcină voi veni aici.”

exercitii-insarcinate-unica-sport-5  exercitii-insarcinate-unica-sport-6

Mariana Zugravu este la prima sarcină și practica antrenamentele după metoda Unica și înainte de sarcină: „Vin la sport începând din a optsprezecea săptămână de sarcină sub îndrumarea medicului ginecolog. Exercițiile de orice tip sunt benefice în timpul sarcinii pentru că ne ajută să ne menținem în formă, pentru fortificarea mușchilor, reducerea durerilor de spate. Și după sarcină, când bebelușul îmi va permite, voi reveni la sală, pentru că mișcarea înseamnă viață”.
Medicii recomandă gravidelor 30-45 de minute de exerciții fizice ușoare, cel puți de 3 ori pe săptămână.

Instructor Unica Sport: Silvia Rotari

Spune părerea ta
Tags
1 martie 15 septembrie 20 ani 20 antrenamente pentru tine abdomen plat abonament ABS&Stretch adolescente aerobic after school12+ alimentatie sanatoasa Antos antrenament antrenament complex antrenament de relaxare Antrenamente noi Antrenamente online Anul Nou anunt Apa Apa te ajuta sa slabesti arde caloriile artele marțiale banda elastică Beauty & Detox binefacere body bar Body Combat Body Tone Bucuresti Bucurie în Mișcare CADOU campionatul recomandarilor Canal2 cardio caritate Carnavalul copiilor cel mai bun angajat client Unica Sport coapse coapse ferme coapse reliefate coapse suple combinat Complexul Etno-Cultural Vatra curs instructori Dance-Mix detoxifiere drum sticks efort fizic Elena Cogilnician Emisiunea eveniment copii Eveniment de caritate evenimente sport exercitii exercitii insarcinate fast-food Felicitare de Craciun fese fese ferme fese tonifiate Festival filiala Buiucani filială nouă finaliste Fit Ball fitball Food Revolution Day Funcțional fund bombat galina tomas Gara Herastrau Gas Natural Fenosa GOA Territory haltere hidratarea organismului inel de fitness instructori Unica Sport interviu Invitro Diagnostics Irina Guzun Irina Hakamada istoria unica sport Jurnal TV kilograme in plus Magnet maraton Maratonul Copiilor masaj master-class meniu de Craciun meniu de Paste meniu de Pasti meniu de Revelion Mirce cel Batrin Misiunea Socială „Diaconia” Miss Unica Sport Miss Unica Sport 2006 Miss Unica Sport 2013 Miss Unica Sport 2015 Miss Unica Sport 2016 Miss Unica Sport 2017 new body nutritionist O nouă zi Om Fest picioare sculptate piept tonifiat Pilates Preț special program de lucru Promotie promotie de vara promotie Unica Sport regim alimentar personalizat Rezultatul ești TU salvati viata unui copil sarbatori de iarna seminar seminar de formare profesională seminar de nutritie seminare de nutritie serviciu de slabit sanatos show culinar sindicate slăbește dansând slabeste dupa nastere slăbește rapid slabeste sanatos slabire spate conturat spate și brațe tonifiate sport în timpul sarcinii stretch yoga stretching strip plastica studiu obezitate superstitii alimentare tabara de detox Tabata taekwondo talie conturata testare nutritionala si fiziologica TNF toate grupele de mușchi tombola de Craciun tombolă și premii tonifiate tonus muscular training Triathlon Turneul Internațional Unica - Sport Party Unica Dance Unica Sport unica sport atrium unica sport bucuresti Unica Sport Cuza-Voda Unica Sport Dacia Unica Sport Deleanu Unica Sport Elat Unica Sport Independentei unica sport Mircea cel Bătrîn Unica Sport Moscovei Unica Sport premii Unica Sport Romania Unica Sport Sun City Veronica Toia Vorbeste Moldova yoga Ziua Copiilor Ziua Indragostitilor zumba zumba fit

Ia-ți antrenament gratuit